Samen

P1060482
P1060492
P1060491
P1060525
P1060495
P1060508
P1060510
P1060509

…En daar bent u dan!!! Welkom!

De voorbereiding die vooraf gegaan is aan dit multi-disciplinaire stukje kunst wat je hierboven kunt aanschouwen is bijna onmenselijk te noemen. Tijdens onze ontmoeting gaat de telefoon van Yuri bijna onafgebroken, en vind er overleg plaats over porseleinen jurken, stroopwafelkruimels, paprikastroop, gerookte berkenbast, parels van rijst en zo kan ik nog wel even doorgaan. Met kroepoekoren en ogen zo groot als schoteltjes luisterde ik mee. Een paar weken later kan ik het eindresultaat aanschouwen in het Waalse kerkje in Delft, en het resultaat is magisch, de heren zijn er in geslaagd om te laten zien hoe de hemel op aarde eruit ziet.

Dankjewel Yuri, voor het kijkje dat ik in jouw keuken mocht nemen, ik heb genoten van de inspiratie en je hebt me eraan herinnerd dat dromen er zijn om waargemaakt te worden en dat het bovendien mogelijk is, de hemel op aarde te krijgen!

Leave a comment